tiistai 25. kesäkuuta 2013

Kiittelen,kehuskelen ja hehkuttelen

Alkuun haluan kiittää kaikkia jotka onnittelivat pienen ihmeen johdosta.
KIITOS!
Tuntuu hyvältä,kun ihmiset ovat vilpittömän onnellisia meidän onnestamme :)
Sain Kotomon Tainalta jokunen aika sitten kiitä,kehu,hehkuta haasteen.

KIITOS TAINA!

Kirjoita postaukseen kiitos jollekin blogille tai bloggaajalle. Vaihtoehtoisesti voit kehua blogia, johon palaat kerta toisen jälkeen tai hehkuttaa meille muille blogia, joka on inspiroinut sinua. 

Suosittele. Mukaan saa laittaa pienet perustelut tai tarinan. Näin sinä ja minä saatamme myös löytää lukulistallemme jotain uutta ja ihanaa. Haastetta saa jakaa eteenpäin omassa blogissa ja haastekuvan saa napata halutessaan mukaan. Laitetaan hyvä kiertämään.


Mulla on niiiiin paljon suosikki blogeja joita seuraan aina yhtä mielelläni, mutta nyt kesällä kun on virtaa itelläkin tehdä vähän "enemmän" haen inspiraationi erityisesti seuraavista suosikki blogeistani:


Tutustukaa ihmeessä näihin blogeihin jos ette ole sitä jo tehneet..Ihan käsittämättömän ihania blogeja kaikki.


Loppuun kysymys:

Mikä tää google reader homman häviäminen on?
Voisko joku antaa selkokieliset ohjtee miulle miten alan seuraamaan omia suosikki blogejani??
Ja mikä lukulista?
Onko se just tää bloggerin etusivulle kun kirjautuu ja tuolla vasemmassa reunassa lukee lukuluettelo, ni sekö häviää vai mitä???
 mie en ymmärrä nyt yhtään..lienee hormonitoiminnalla tai sen toimimattomuudella osuutensa tässä asiassa XD

19 kommenttia:

  1. Kiitos :) Sun kysymykset meni vähän yli hilseen ku oon vielä aika pihalla näistä blogimaailman ihmeistä :D

    VastaaPoista
  2. Heippa! Helpoin (mun mielestä) seurata bloglovinin kautta. Eli siellä voi käyttää joko FB tunnuksia tai tehdä uudet kuten minä (nimimerkki + email). Siellä voit sit kopsata sun googlen lukulistan sinne :) Mun on ollut tarkoitus tehdä tosta blogiin postaus mut yritän tällä viikolla. Googlettamalla jostain Demistä tais löytyä selkein ohje :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ahhhaaaaaa...tarttee siis kaiketi siihen tutustua tässä tänään tai huomenissa :)

      Poista
  3. En minäkään ihan ymmärrä tuota google reader -juttua,mutta muualta luin että: "Bloggerin lukuluettelo jatkaa edelleen normaaliin tapaan ja lukijat pysyvät". Toivottavasti näin on =)

    VastaaPoista
  4. Hih, kiitos kehuista! Lämmittää mieltä. :) Mulle on kans vähän hakusessa miten seurata suosikkiblogeja jos ei bloggeri toimi... Toivottavasti joku ystävällinen laittaa sulle ohjeet, katon täältä toimitaohjeet sitten. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin..katsotaanhan mitä tapahtuu heinäkuuneka vai tapahtuuko mitään :P

      Poista
  5. Ou wau, kiitos ihana!!! Ihana ylläri :)

    Vastaus tuohon google reader juttuun löytyy tästä linkistä:
    http://www.eilentein.com/2013/06/rip-google-reader-ja-miten-mikaan-ei.html :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tarttee käydä kattomassa siis. kiitoksia vaan linkistä :)

      Poista
  6. mä en tajuu mitään enkä voi ees hormoonitoiminnalla perustella! :D
    olet hehkutuksesi ansainnut, ja mä oon niin liikutuksissa kun sulla on VAUVA <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo..on se aikamoinen pakkaus tuollanen pikkukääryle..miten se saaki isonki miehen lässyttämään silleen kivasti :D haha

      Poista
  7. Jostain bloglovinsista mie oon kuullu..! Muusta en tiijjä. enkä tiijjä mitä se koko bloglovinkaan ees tarkottaa..

    VastaaPoista
  8. Mä en ole lisännyt sitä google readeria kun en myöskään käsitä sitä hommaa:-O Mulla on siis tuo lukuluettelo seuraamistani blogeista tuolla sivussa.

    VastaaPoista
  9. Yksi mattimyöhäinen vielä onnittelee! Voi kun vielä joskus pääsisi nuuhkaisemaan vauvan tuoksua ♥

    VastaaPoista
  10. Voi kiitos <3 Taisit kehuskelullasi "aiheuttaa" mulle pari uutta lukijaakin, kiitos siis siitäkin!

    Jos mä olen oikein ymmärtänyt, niin bloggerin kautta blogeja seuraavilla ei ole mitään hätää, koska blogger ja google reader on kaksi eri asiaa. Näin ainakin luulen :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)