keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Avainpurkki

Kuinka monella täälläkin blogimaailmassa on ongelma, että avaimet ei kestä yhdessä paikassa ja jos ne kaapissa, niin ne ei kestä siellä koska ne koukut niissä kaapeissa on ihan surkean pienet??

No meillä ainakin on.

Ratkasin sitten meidän avain ongelmat hävittämällä typerääkin typerämmän avainkaapin ja tein vanhasta suola purkista meille uuden avaimien sijoitus kohteen.


Vetosuutta astiassa on useampi desi. Mahtuupahan avaimia ja saapi myös kätevästi seinälle jos pieniä rähmäkäpälöitä alkaa ilmaantua purkin liepeille.

Kylkeen liimasin vain vanhoja päiväkirjan avaimia.


Asiasta kanatalouteen..lisäsin tonne sivuluiskaan tollasen kyselyn anonyymeille lukijoille. Nyt sitten siihen vaan vastailemaan..olen tässä alkanu harkita anonyymien kommentoinnin poistoa, katotaas seuraako tätä kukaan..tai myöntääkö kukaan seuraavansa. Ja olishan se kiva jos niistä vierailuista viitsis mainita :)

Muitakaa kirppari ylälehdellä ja arvonta!!

10 kommenttia:

  1. Kylläpä tuli kaunis, eivät avaimet ole enää hukassa :-)

    VastaaPoista
  2. Ihana purkki !
    Minä olen tuollaisesta haaveillut vain koristeeksi keittiöön :)

    VastaaPoista
  3. Kaunis purkki! Pitäisköhän sitä itsekin yrittää joku iso ämpäri tuohon eteisen pöydälle viritellä. Nimittäin avainkaapin ovi retkottaa auki koko ajan, kun se on liian täynnä - ja osa avaimista on sitten työnnetty minun tilpehöörilaatikkooni! Vaikka oon jyrkästi kieltänyt!

    VastaaPoista
  4. Miten hennoit hienon purkin laittaa avainkäyttöön?!
    No,mutta kätevähän se on kuitenkin:)

    VastaaPoista
  5. Tosi kaunis ja konstailematon ratkaisu! Just sellaisia käytännöllisiä, mutta samalla kauniita ratkaisuja etsin aina kotiimme :D

    VastaaPoista
  6. Onpa tosi kaunis! Mulla ois joukko turhia avaimia kuljeksimassa, mitähän mä niistä keksisin...

    VastaaPoista
  7. Hih, ja mä just tänää harkitsin ostavani KAKSI avainkaappia. ;D Oisin kyllä tuunannu net korukaapeiksi. Mut jatkan vielä etsimistä josko se löytyis soppeli kaunis pieni seinä vitriini. =)
    Meillä tuottas ongelmia tuommosessa purkissa löytää sitten aina se oikea avainnippu, niitä kun on useempia. =) Mutta kaunis lopputulema hienosta ideasta siltiki.

    VastaaPoista
  8. IHANA!!!
    Täytyypä pitää silmät auki kirpparilla ;)

    VastaaPoista
  9. Aivan mahtava! mä ostin kanssa eteisen lipastolle sellaisen purkin avaimille, jostain syystä muut haluaa kuitenkin jättää ne yleensä siihen purkin viereen lipaston päälle.. huoh.
    Mukavaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)